Guest viewing is limited

Direct Efficient Elements for presentations 4.1.4500.1 (1 Viewer)

sohail1968

Night Rider
Staff member
Aug 4, 2021
7,216
1,321
143
Pakistan
Offline

Efficient Elements for presentations 4.1.4500.1

Languages: Multilingual
File Size: 95.57 MB


Efficient Elements for presentations – The Add-in for Microsoft PowerPoint. Create professional presentations in your company's corporate design. Automatic Agenda Slides. Comprehensive Slide Library. One-Click Formatting and Alignment. Powerful Corporate Design Check. Interactive Harvey Balls, Traffic Lights, . Maps of All Countries in the World – Editable in Excel.​


Interactive Feature Map
- Click on any of the buttons on the left to learn about the respective feature.
- Or simply scroll down to learn about all features – one by one.

Agenda Wizard
The Agenda Wizard helps you structure your presentations by adding agenda slides between topics

- Calculate time slots or page numbers automatically
- Create multiple agendas for a single presentation, e.g. for multi-day-meetings
- Save space in long agendas by collapsing sub-items
- Easily reorgnize your agenda – content slides will be sorted for you automatically
- The Agenda Wizard is 100% customizable to fit your company's specific agenda layout!

Element Wizard
The Element Wizard provides you with a well-organized set of useful slide elements in an easy-to-navigate gallery structure

- Pick from a selection of box layouts, process chains, Gantt charts, diagrams, maps, flags .
- Get a customized edition to include your company's slide collection
- Use the My Elements feature to store your own elements for later use and share them with your colleagues

Master Wizard
Insert/remove elements in/from the slide master with a single click of a button, such as

- Confidentiality indications
- Status indications
- Logos or images

Text Wizard
Insert text snippets or special characters from the Text Wizard library

- Get a customized edition to include text snippets relavant for your company, e.g. addresses, mission statement, conventions for numbers/dates/abreviations.
- Use the My Texts feature to store your own text snippets for later use and share them with your colleagues

Format Wizard
Format and/or position selected objects based on a Format Wizard template

- Possible predefined formats range from a position or a font size to a combination of most of the format attributes available in PowerPoint
- Get a customized edition to include predefined formats according to your company's style guide
- Use the My Formats feature to store your own forats for later use and share them with your colleagues

Map Wizard
Insert and edit maps of all countries in the world

- Insert high quality maps: World, UN regions, countries – with or without subdivisions
- Use Microsoft Excel to color or label any of the countries / states within the maps – including conditional formatting
- Embed or link your data source in Microsoft Excel

Release Notes
- Release notes were unavailable when this listing was updated.

System Requirements
- Microsoft PowerPoint 2010 / 2013 / 2016 / 2019 / 2021 or Microsoft 365 (32- or 64-bit)
- Microsoft Windows 8 / 8.1 / 10 / 11 (32- or 64-bit)
- Microsoft .NET Framework 4.6 or newer
- Shared Network Drive / SharePoint 2013 or newer (on-premise) or SharePoint Online (optional, only required for EE Sync)

Supported Languages
English, French, German, Italian, Portuguese, Russian, Spanish, Simplified Chinese, Traditional Chinese



 

ibraheem16

?CmTeamPK VIP?
Nov 6, 2023
18
1
3
50
saudi
Offline

العناصر الفعالة للعروض التقديمية 4.1.4500.1

اللغات: متعدد اللغات

حجم الملف: 95.57 ميجابايت

عناصر فعالة للعروض التقديمية – الوظيفة الإضافية لبرنامج Microsoft PowerPoint. إنشاء عروض تقديمية احترافية في التصميم المؤسسي لشركتك. شرائح جدول الأعمال التلقائية. مكتبة الشرائح الشاملة. التنسيق والمحاذاة بنقرة واحدة. فحص قوي لتصميم الشركات. كرات هارفي التفاعلية، إشارات المرور،. خرائط جميع دول العالم – قابلة للتعديل في برنامج Excel.​


خريطة الميزات التفاعلية
- انقر على أي من الأزرار الموجودة على اليسار للتعرف على الميزة المعنية.
- أو ببساطة قم بالتمرير لأسفل للتعرف على جميع الميزات - واحدة تلو الأخرى.

معالج جدول الأعمال
يساعدك معالج جدول الأعمال على تنظيم العروض التقديمية الخاصة بك عن طريق إضافة شرائح جدول الأعمال بين المواضيع

- حساب الفترات الزمنية أو أرقام الصفحات تلقائيا
- إنشاء جداول أعمال متعددة لعرض تقديمي واحد، على سبيل المثال لاجتماعات متعددة الأيام
- توفير مساحة في جداول الأعمال الطويلة عن طريق طي العناصر الفرعية
- أعد تنظيم جدول أعمالك بسهولة - سيتم فرز شرائح المحتوى لك تلقائيًا
- معالج جدول الأعمال قابل للتخصيص بنسبة 100% ليناسب تخطيط جدول الأعمال الخاص بشركتك!

معالج العنصر
يوفر لك معالج العناصر مجموعة جيدة التنظيم من عناصر الشرائح المفيدة في بنية معرض سهلة التنقل

- اختر من بين مجموعة مختارة من تخطيطات المربعات وسلاسل العمليات ومخططات جانت والرسوم البيانية والخرائط والأعلام.
- احصل على إصدار مخصص ليشمل مجموعة الشرائح الخاصة بشركتك
- استخدم ميزة My Elements لتخزين العناصر الخاصة بك لاستخدامها لاحقًا ومشاركتها مع زملائك

معالج رئيسي
إدراج/إزالة العناصر في/من الشريحة الرئيسية بنقرة زر واحدة، مثل

- مؤشرات السرية
- مؤشرات الحالة
- الشعارات أو الصور

معالج النص
قم بإدراج مقتطفات نصية أو أحرف خاصة من مكتبة معالج النصوص

- احصل على إصدار مخصص يتضمن مقتطفات نصية ذات صلة بشركتك، مثل العناوين وبيان المهمة واصطلاحات الأرقام/التواريخ/الاختصارات.
- استخدم ميزة My Texts لتخزين مقتطفات النص الخاصة بك لاستخدامها لاحقًا ومشاركتها مع زملائك

معالج التنسيق
تنسيق و/أو تحديد موضع الكائنات المحددة استنادًا إلى قالب معالج التنسيق

- تتراوح التنسيقات المحددة مسبقًا من الموضع أو حجم الخط إلى مجموعة من معظم سمات التنسيق المتوفرة في PowerPoint
- احصل على إصدار مخصص يتضمن تنسيقات محددة مسبقًا وفقًا لدليل أسلوب شركتك
- استخدم ميزة التنسيقات الخاصة بي لتخزين التنسيقات الخاصة بك لاستخدامها لاحقًا ومشاركتها مع زملائك

معالج الخريطة
إدراج وتحرير خرائط جميع دول العالم

- إدراج خرائط عالية الجودة: العالم، مناطق الأمم المتحدة، البلدان - مع أو بدون تقسيمات فرعية
- استخدم Microsoft Excel لتلوين أو تسمية أي من البلدان / الولايات داخل الخرائط - بما في ذلك التنسيق الشرطي
- تضمين أو ربط مصدر البيانات الخاص بك في Microsoft Excel

ملاحظات الإصدار
- لم تكن ملاحظات الإصدار متاحة عندما تم تحديث هذه القائمة.

متطلبات النظام
- Microsoft PowerPoint 2010 / 2013 / 2016 / 2019 / 2021 أو Microsoft 365 (32 أو 64 بت)
- مايكروسوفت ويندوز 8 / 8.1 / 10 / 11 (32 أو 64 بت)
- Microsoft .NET Framework 4.6 أو أحدث
- محرك أقراص مشترك للشبكة / SharePoint 2013 أو إصدار أحدث (محلي) أو SharePoint Online (اختياري، مطلوب فقط لـ EE Sync)

اللغات المدعومة
الإنجليزية، الفرنسية، الألمانية، الإيطالية، البرتغالية، الروسية، الإسبانية، الصينية المبسطة، الصينية التقليدية



*** النص المخفي: لا يمكن اقتباسه. ***thank you
 

Users who are viewing this thread

34,209Threads
46,248Messages
8,662Members
kiko53Latest member
Top